ons 13 feb. | Vasagatan 11

Årsmöte 13/2

Helhetsupplevelsen av ett varumärke täcker alla kontaktytor. Hur går du tillväga för att mäta effekten av ditt varumärkesarbete oavsett kampanj och kanal? Hur säkrar du den röda tråden över tid? ​ Välkommen till en föreläsning kring förutsättningar och effekt, lärande och strategiska mått.
Registrering är stängd

Tid och plats

13 feb. 2019 15:00 – 18:00
Vasagatan 11, Vasagatan 11, 111 20 Stockholm, Sverige

Om evenemanget

Helhetsupplevelsen av ett varumärke täcker alla kontaktytor. Hur går du tillväga för att mäta effekten av ditt varumärkesarbete oavsett kampanj och kanal?

Hur säkrar du den röda tråden över tid?

Välkommen till en föreläsning kring förutsättningar och effekt, lärande och strategiska mått och hur du bäst kombinerar dessa i en helhet som i slutändan bygger ett starkare varumärke och större affärsnytta.

​Sonja von Lochow från Kantar Sifo föreläser på vårt årsmöte. Ett fantastiskt tillfälle för dig som inte fick biljetter till hennes utsålda föreläsning i december.

Program: kl 15-16 årsmöte

kl 16-17 föreläsning

kl 17-18 mingel

Registrering är stängd

Dela detta evenemang