Årsmöte 13/2
ons 13 feb.
|Vasagatan 11
Helhetsupplevelsen av ett varumärke täcker alla kontaktytor. Hur går du tillväga för att mäta effekten av ditt varumärkesarbete oavsett kampanj och kanal? Hur säkrar du den röda tråden över tid? Välkommen till en föreläsning kring förutsättningar och effekt, lärande och strategiska mått.
Tid och plats
13 feb. 2019 15:00 – 18:00
Vasagatan 11, Vasagatan 11, 111 20 Stockholm, Sverige
Om evenemanget
Helhetsupplevelsen av ett varumärke täcker alla kontaktytor. Hur går du tillväga för att mäta effekten av ditt varumärkesarbete oavsett kampanj och kanal?
Hur säkrar du den röda tråden över tid?
Välkommen till en föreläsning kring förutsättningar och effekt, lärande och strategiska mått och hur du bäst kombinerar dessa i en helhet som i slutändan bygger ett starkare varumärke och större affärsnytta.
Sonja von Lochow från Kantar Sifo föreläser på vårt årsmöte. Ett fantastiskt tillfälle för dig som inte fick biljetter till hennes utsålda föreläsning i december.
Program: kl 15-16 årsmöte
kl 16-17 föreläsning
kl 17-18 mingel