STYRELSEN

PETER ROSIN

MARTIN DÜRING

Styrelseledamot

Martin har jobbat över 20 år i branschen. Förutom gedigen operativ erfarenhet har han även suttit med i ledningsgrupper i över 12 år vilket givit erfarenhet av att leda och styra insiktsarbete på en strategisk nivå. År 2018 utsedd till årets undersökningsköpare. Sedan 1 år tillbaka Senior Kundinsiktsstrateg på Antrop där han fokuserar på att implementera och driva Mixed Methods hos kundföretagen, 

Peter har arbetat inom marknadsföring och kommunikation i närmare 30 år varav de senaste dryga 15 åren med research och analys. Peter är idag Business Development Manager på Bilendi, och har ett starkt fokus på innovation och utveckling för ökad förståelse och relevans inom insiktsarbetet

Ordförande

Ordförande

JACOB LAGERSTEDT

Styrelseledamot

Jacob Lagerstedt har arbetat i undersökningsbranschen i över 20 år i bolag som GfK, Dapresy och Norstat. Sedan 2019 är Jacob anställd som Managing Director på Norstat International. Jacob brinner för kundvård, innovation och nytänkande inom branschen.

BIANCA ARNEK

Styrelseledamot

Bianca har sedan hon började i branschen för några år sedan arbetat med konsumentinsikter på både köpar- och säljarsidan, senast på YouGov. Hon har ett särskilt intresse för statistisk analys och modellering

NATHALIE IGEMARK

Styrelseledamot

Nathalie har arbetat i branschen i över 10 år och har lång erfarenhet från undersökningsarbetet med inriktning på framförallt den kvalitativa metoden. Nathalie är för närvarande anställd på Norstat som senior projektledare.

DAVID DUFWEKE

Kassör

David Dufweke-Lantto har erfarenhet från både kund och konsumentinsikter främst inom bemanningsbranschen. Där har han agerat både köpare och leverantör av insiktsanalys. David är företagsekonom från Stockholm Business School och jobbar idag som undersökningsspecialist på Academic Work.

HANNA BRÅNVALL

Styrelseledamot

Hanna har jobbat 20+ år i undersökningsbranschen, varav de senaste åren på DDL, Dentsu Data Labs. Hanna har erfarenhet av såväl köpar- som säljarsidan, och brinner för kundnytta och en holistisk förståelse för kundens affär.”

©2019 by Swedish Insighters