Customer Experience Management - Reducerat pris för dig som medlem
tis 14 maj
|Epicenter Stockholm
Förra årets konferens blev en inspirationskälla för många deltagare. På begäran av deltagarna arrangeras därför nu igen "årets" viktigaste konferens om kundupplevelsen – Customer Experience Management 2019 - Lär känna dina kunder och bli framtidens vinnare! Ange kod CXM2019VSMUF
Tid och plats
14 maj 2019 08:15 – 16:30
Epicenter Stockholm, Mäster Samuelsgatan 36, 111 57 Stockholm, Sverige
Om evenemanget
Kundupplevelsen har fått en mycket viktig och allt större betydelse för att få lojala kunder och därmed skapa hög lönsamhet. Ännu viktigare blir det när det ekonomiska klimatet blir tuffare. Det är därför viktigt att du verkligen förstår vikten av att arbeta strategiskt och integrerat med hela kundupplevelsen för att alla interaktioner, oavsett kanal, ska stärka varumärket och därmed göra företaget mer framgångsrikt. För att lyckas med detta arbete krävs ett rejält teamarbete. Vår rekommendation är därför att ni går flera från er organisation för att skapa en gemensam plattform för ert fortsatta arbete med en framgångsrik kundupplevelse.
Vårens konferens är en spännande mix av praktikfall och experter inom kundupplevelse- och kundinsiktsområdet.
Trendspanaren Göran Adlén inleder konferensen som en av flera keynote speakers. En annan keynote speaker är Rijn Vogelaar, författare av boken "The Superpromotor" samt Mattias Andersson, Insight & Friends. Det blir många spännande kundcase från bland annat Telenor, Filmstaden, Nordic Choice Hotels, Bergendahls, Byggmax med flera. Du får även möjlighet att nätverka med andra personer, organisationer, utställare och sponsorer som ger dig nya infallsvinklar på dina utmaningar och framtida möjligheter. Dagen modereras av Maria Westman.