top of page

Frukostseminarium 20/3 Mät det undermedvetna

ons 20 mars

|

Vasagatan 11

Kom och se varför och hur du mäter undermedveten respons till produkter, varumärken och erbjudanden. Du kommer att få höra Magnus Linde från Manolima och Clas Lilliecreutz från Straylight berätta kring alternativa mätmetoder.

Registrering är stängd
Se andra evenemang
Frukostseminarium 20/3 Mät det undermedvetna
Frukostseminarium 20/3 Mät det undermedvetna

Tid och plats

20 mars 2019 07:30 – 9:15

Vasagatan 11, Våning 1 Kantar Sifo 111 20 Stockholm, Sverige

Om evenemanget

Det snabba beslutsfattandet dominerar vår vardag. Vi tar cirka 5000 beslut per dag vilket gör att vi i mycket stor utsträckning använder oss av genvägar och vårt undermedvetna för att hinna med.

Kom och se varför och hur du mäter undermedveten respons till produkter, varumärken och erbjudanden. Du kommer att få höra Magnus Linde från Manolima och Clas Lilliecreutz från Straylight berätta kring alternativa mätmetoder.

Magnus har under snart 20 år nyfiket kikat in i konsumenters omedvetna genom det nyckelhål som implicita undersökningsmetoder erbjuder. Som Head of Analytics på Sticky.ai (köpt av Tobii) var Magnus del av att bygga en SaaS-plattform för webcam eye tracking och facial coding.

Idag driver han eget under varumärket Manolima.”

Google Maps blockerades på grund av dina inställningar för Analytics och funktionella cookies.

Dela detta evenemang

bottom of page