tors 29 sep.
|KG10, plan 2
How to generate insights in the real life in the moment
Välkommna på seminarium där vi kommer få lyssna på William Yattah som är medgrundare av Discussnow. Han ska dela med sig av sin expertis om hur varumärken kan interagera och generera insikter med sina konsumenter på ett mer anpassat och lättillgängligt sätt.
Tid och plats
29 sep. 2022 17:00 – 18:00
KG10, plan 2, Kungsgatan 8, 111 43 Stockholm, Sweden
Om evenemanget
Välkomna på seminarium där vi kommer få lyssna på William Yattah som är medgrundare av Bilendi Discuss.
Han kommer dela med sig av sin expertis om hur varumärken kan interagera och generera insikter från sina konsumenter på ett mer anpassat och lättillgängligt sätt. Vi människor är ständigt uppkopplade. Genom att använda appar som redan finns på marknaden så som Whatsapp, Facebook Messenger mfl kan Bilendi Discuss göra det möjligt för varumärken att integrera, diskutera och samla in omedelbar feedback från specifika målgrupper via de kanaler som de föredrar att använda.
William kommer att berätta och ge exempel på hur varumärken via Bilendi Discuss kvalitativa plattform, med stöd av artificiell intelligens, kunnat generera liveinsikter om sina målgrupper var som helst, när som helst.
Bilendi bjuder på något lätt ätbart i anslutning till seminariet
Efter seminariet kommer vi att fortsätta upp till hotell Kung Carls Backficka för ResearchBar som denna gång sponsras av Bilendi (glöm inte att anmäla dig till både seminariet och baren).
William Yattah co-founded Discussnow in February 2019 (Acquired by Bilendi Group in march 2021) to transform the way brands interact and generate insights with people. People are mobile connected, use Whatsapp Facebook messenger and different messaging applications. Bilendi Discuss (new name for Discussnow) allows brands to discuss and gather instant feedback from people using an artificial intelligence module to generate live insights. Yattah brings more than 15 years of experience from digital market research, mainly from tech and panels - both quantitative and qualitative. Yattah was previously Sales Director at Toluna and Business Developer at Microsoft.